Waarom deze Blog ?

Begin 2015 kreeg ik van uit de Tiense Evangelische Gemeenschap de vraag of ik een website voor hun kon maken die aan volgende voorwaarden kon voldoen.

  • Mooie template
  • Duidelijke info omtrent TEK
  • Een nieuwsbrief
  • Vermits er in de gemeenschap vele leden zijn van heel veel verschillende nationaliteiten, die deze site ook graag zouden zien in hun eigen taal, EEN VERTAALPROGRAMMA
  • Mogelijkheid om foto’s van de leden en de verschillende leden en de activiteiten van de gemeenschap te downloaden
  • Er zij buiten de officiële vieringen ook regelmatig gebedsavonden bij de leden thuis, die de gebedsavond inluiden met opwekkingsliederen, dus was er de vraag dat deze 782 opwekkingsliederen ook op de site te plaatsen.
  • De mogelijkheid om de leden via deze site ook belangrijke info te geven omtrent andere christelijke kanalen.
  • EEN ZEER BEPERKT BUDGET OM DIT ALLES TE VERWEZENLIJKEN

Gevolg

Een zeer onduidelijke, onoverzichtelijke waarboel dat de bezoekers op de site afschrok en dat zij onmiddellijk afhaakten

Dus dan ben ik op zoek gegaan naar oplossingen en deze heb ik gevonden:

  • Ik heb een vertaalprogramma geschreven dat aan deze site(s) kon gekoppeld worden
  • Ik heb een template gezocht die gemakkelijk te bezoeken is, maar deze is wel heel goed geschikt voor vaste pagina’s, maar minder voor actuele Blog-Berichten.
  • Dus dan maar gezocht naar een template die wel goed geschikt is voor Blog-berichten, maar minder geschikt voor vaste pagina’s, dus heb ik deze twee dan maar aan mekaar gelinkt.
  • Hetzelfde heb ik gedaan met een template die heel goed geschikt is voor foto’s (die worden er eerstdaags opgeplaatst).
  • Evenwel, geen enkele van deze templates was goed geschikt om er andere christelijk blogs aan te koppelen, tot ik deze heb gevonden

Resultaat?

  • Voor elk wat wils, duidelijke pagina’s op de TEK-site
  • Duidelijke en overzichtelijk Blog (er wordt aan gewerkt om de foto’s duidelijker te maken)
  • Ieder kan alles zien en lezen in eigen taal (evenwel niet alle video’s)
  • De foto-site wordt bijgewerkt, maar de basis is er reeds
  • Een centrale site (deze, als u in het menu naar startpagina gaat), waar info van ander christelijke kanalen wordt op aangebracht en regelmatig zal worden bijgewerkt.
  • Wilt U op de hoogte blijven van de verdere uitwerking en van ander kanalen? klik op het  + teken hier beneden, schrijf U in op de nieuwsbrief (uw gegevens worden NIET gedeeld met derden en U kunt ten allen tijd eenvoudig terug uitschrijven)

Bedankt voor Uw bezoek aan deze site

De webmaster

Theo Herbots

Ps, het mooie van deze site is dat elke Blog of site die ik hier aanbreng, zelfs als hij eentalig Nederlands is gewoon kan mee vertaald worden. Ga gewoon naar de startpagina, klik op de cirkel translate here, kies een taal, ga dan naar de’ cirkel van de Blog die U wilt vertalen en U zult zien dat gans deze site wordt mee vertaald. (in mijn Browser lukt het tenminste, ik hoop in andere ook.

Dit is een service die ik GRATIS aanbied aan alle christelijke Blogs en sites

Wij zouden het ten zeerste waarderen indien U hier beneden een reactie zou willen plaatsen. "Thanks"

